今日,,,pth冇聽到,,
music,,首歌幾好聽啊~以為今日要rec tim,,嚇餐死,,
英文堂都唔記得做過d咩啦
等食lunch,,,都唔好食o既=3=
小息果陣,,,譚穎欣好大聲咁講陳小姐換左新歡,,
知果陣超興奮,,跑去隔離班問,,,
問完又比人打個頭,,
之後之後,,is堂同婆仔and大財玩傅紙仔,,,
笑死我,,,突登拎張紙出來比我地寫,,,
冇改錯名,,[[低能牌雞翼]]!!xD
之後智社打絜社,,等緊果陣同DAVE佢地玩[食蕉啦]
上半場O既一半,,,我呆左企係度喎,,SHORT左,,
成日唔記得MARK人,,失敗!!
下半場狂跑,,,比兩個龍門玩死,,
出左來比KIT塋打,,佢地兩個笑死我,,攬來攬去,,
出來果陣可能坐落地下好大力,,,整親左邊PAT,,,好痛
返到屋企喉嚨痛,,好痛好痛啊
|