| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| .........小學? |
分類: 未分類 |
經過咁耐冇打之後............終於再打多一次
今日9點幾就放學,買d野食番歸
不停煲動畫,都ok舊架拉
跟住三點到去左join今日番小學既6d朋友們
趙芷螢個髮型同性格都冇變=o=
張潔怡仲著緊xxL
仲有....黃紫螢都仲係好似以前咁
溫柔過我地班d女仔好多拉.....
仲有.....冇乜講-.-
番到去,不停係到派野食
跟住上2年級既班房係到癲
小學果陣真係冇呢個機會
可以同老師一齊癲.....
同d老師係到嗲
走左之後,同金仔,盧仔去打籃球
粱梓晴同個男仔仲有個女仔黎左
男仔同女仔就同我地一齊打
打打下我走籃落地扭親
d鞋帶又唔知點解甩左
隻腳好痛,坐係到綁都有點辛苦
我綁緊一隻既時侯,梁梓晴幫我綁另一隻
仲叫我休息下先....
點解我地班冇d咁細心既女仔架!!
打完去左蘭香"角"join番班女仔食野
免費喎....但我都剩係飲左杯紅豆冰。
係到吹水,都好玩既今日.....
跟住同盧仔,張潔怡,黃紫螢行番屋企
本日完,各位令仔令女cm啊!!
|
|
|
y1225 於 2010-06-23 07:00 PM 發表:
$2咋麻`比番你lor=,=
|
網主回覆
係每人比多左兩蚊 我地有10個人去 你應該比番20蚊我 thx Posted at 2010-06-23 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
y1225 於 2010-06-22 10:48 PM 發表:
cmcm 我冇番到=0=
|
網主回覆
點解唔番既..? 攪到我地每人要比多兩蚊xddd Posted at 2010-06-23 02:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sfish 於 2010-06-22 10:34 PM 發表:
CM -v-
|
|
|
wancy 於 2010-06-22 10:21 PM 發表:
CM 1~10搞掂
|
網主回覆
ya 冇人同你講咩? Posted at 2010-06-22 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我地6d既番姐嗎 Posted at 2010-06-22 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|