KAI_日日撞"板''
The sun will shine one day

 

 

kaiX2
暱稱: 儀__''
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2006-08-20
Drama
1C``哈哈哈
哼""
無無聊聊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
1Cccccccc
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天
Drama 愉快

琴日我地做drama ar

做更果時,,,

勁多人笑,,,kakaka

第一次係,,,

d fairy

由男仔做更係搞笑d嫁la

佢地一背向觀眾,,,

d人就笑,,,見到佢地對翼ma

第二次,,,

係ar 梁劍偉向豬兜求婚,,,

笑死d人,,,,跟住仲跳埋舞...

最後羅太特別叫我地起身...

仲讚我地班勁添""

刊登時間︰2006-05-04 12:43 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 kaiX2 的日誌)


‘藍藍 於 2006-07-16 06:04 PM 發表:
周美 你知吾知我係邊個牙 你咁聰明 一定會知道嫁 好耐冇見啦 好掛住你牙 你呢 掛吾掛住我啊>?< 今日 上上下人地的日記 竟然 見到你的板板 咪留左一個言囉 >"<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



louiskit 於 2006-05-21 09:01 PM 發表:
點解咁耐都唔寫新日記ga?
==”好lazy wo你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanc 於 2006-05-08 06:18 PM 發表:
更係啦...我地係1c ma
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszyanyan 於 2006-05-06 08:29 PM 發表:
55!!!
我地真係做得好好呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]