早會:筆記...中文周..舞師,超嘈!!!
睇報紙~~日本地震....
物理 X :時間過得好慢=(
小息..hea
ENG X2:做book...
通識: 等放lunch...
lunch...hea hea
中文:好似過得好快...
健管x2: 嶺南d人黎左..聽佢地講野..
放..$1~~
ps: 又測驗lu..仲有4個月就完左from4...真係時間過得快!!!