芬__

2011 年 3 月 14 日  星期一   晴天


2011-03-14 分類: 未分類

早會:筆記...中文周..舞師,超嘈!!!

睇報紙~~日本地震....

物理 X :時間過得好慢=(

小息..hea

ENG X2:做book...

通識: 等放lunch...

lunch...hea hea

中文:好似過得好快...

健管x2: 嶺南d人黎左..聽佢地講野..

放..$1~~

ps: 又測驗lu..仲有4個月就完左from4...真係時間過得快!!!






訪客留言 (返回 kai_FAN 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]