:) :) :) 星期四派成績表LA ><
早讀: 余慶新白痴...下星期上台唱校歌..><
中文) 眼訓...Z
增ENG) 傾計^^
ENG) 默書..悶....
lunch) 傾計...唉...
通識) YO...兩份合格矖^^ 可惜不是最高分個位...
吊位....悶死...寧願唔吊位..><
MATH) 聽書....
班會活動-.-