芬__

2011 年 5 月 11 日  星期三   晴天


2011-05-11 分類: 未分類

好熱牙...天文台又話會落雨><

上到去..比MISS陸鬧...因走自修- -

通識: HEA左30分鐘先上堂-.-

小息....

數學: 發生咩事..坐左E個座之後..咩都5識@@

増中: 成語@@

増通 : 傾計+抄野

lunch : school eat..温書

化學: 余SIR突然病左..SO happy..出CAT

ENG : ZZZZZ.....

周會: ZZZZ....

物理: 計計計計計....6:30先走得...未試過咁遲走..

- -  = =  -.-  @@  0.0  ^.^  Z..Z






訪客留言 (返回 kai_FAN 的日誌)


wAiwInX 於 2011-05-16 07:04 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LaM_1995 於 2011-05-12 07:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeekwan724 於 2011-05-12 06:28 PM 發表:
9o9
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]