★*|___離 開 你 以 後 ×'
             並 沒 有 更 自 由♣°╮
kai_fa97
暱稱: ka i 發
性別: 男
國家: 澳門
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Try it angin !
好耐冇打過blog啦 =D
18歲生日啦 =D
復工啦 xD
是旦啦...
文章分類
全部 (54)
生活點滴 (46)
兒女私情 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 168
今日人氣: 0
累積人氣: 2602
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


今日心情好好 -v-! 分類: 生活點滴

經過琴晚同人傾訴完之後

e+冇咩事啦

琴日同傻龍佢地打機

打到超晏

不過超開心  xD

打戈時係咁講

x兒乖.x兒唔乖

超搞笑!!!

成12點先返屋k訓

訓左戈4個鐘就醒左啦

之後就同suki食野

食飽傾左陣計就送左佢返屋k啦     -v-!

then我又返左屋k

返到去7點幾了

又食過  -__-"

食左一碗飯就飽啦

(平時食2碗的)

食飽飽就記得...

下星期要考試wo...  lol

之後就打比Tak問佢攞工作紙

要佢等我成10分鐘先去到  -__-"

攞完之後見仲有時間

就落左天堂玩左陣

之後就叫肥仔車我返工啦

肥仔部車又改左啦  -0-!

超型的說

10點20先上車走

不過我竟然冇遲到wo  -v-!

準時10點30

之後又係係公司傾下計咁...

2點左右啦...

超肚餓

但又唔想叫外賣wo

因為要等好耐   -___-"

之後張媽媽就比左佢個杯面比我食

食食下線手   - . -"

成個跌左落地下...

之後就辛苦丫姨幫手清潔

(我都有幫手嫁)

記得今日係22號

之後4點15我就走左啦

去左佢樓下等佢

等ge時候見到每一部的士我都期待

係咪佢返黎

之後等到4點9左右啦

就係咁打比佢

打左6次都冇人天

本身以為佢訓左交ge

不過我都係咁等落去

心裡面不停話.等多5分鐘啦

佢可能會返呢.等到5點30了

我終於放棄啦.之後就行返去

行到去天堂ge時候...

佢打返黎...

(內容唔講啦)

總之就唔知開心好定唔開心好啦

因為我自己都唔肯定...

之後就同左傻龍食m記

傾下心事咁...

傾左成2個鐘丫... -v-!

就去左打機啦...

打完就返屋企訓左啦...

發表時間:2009-03-23 09:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kai_fa97 的日誌)


Iann66179208 於 2009-04-01 10:31 PM 發表:
好似好精彩咁wor,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]