| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| Try it angin ! | 分類: 生活點滴 | 之前海立方戈度衰左
不過我好好彩
可以再返訓練場度學過
再考過考
我要好好咁把握今次機會
唔可以再衰啦
如無意外仲有2.3個星期就畢業啦
請唔請到你地食飯就睇今次啦 !
發兒加油 ! 加油 ! 加油 ! xD
要將每一次機會當作成最後一次機會 !
盡自己最大概努力去做好佢 !
幸運之神唔係成日眷顧係你左右 !
| | 發表時間:2010-03-02 02:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
a01456 於 2010-03-05 06:50 PM 發表:
我訂定位 食翅
|
網主回覆
雞c翅 =D
Posted at 2010-03-08 02:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
實有得食個wo a_a"
Posted at 2010-03-08 02:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
奶過一次野
唔好再奶多次啦 =D
Posted at 2010-03-08 02:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|