朝早.....
我同呀心佢地約好左係mk既m記等
我地去到
就見到呀心條仔
不過.....
我地一黎
呀心就趕走左佢
我地就問呀心
做咩趕走你條仔呀?!
佢話
佢條仔好煩
所以就趕走佢
雖然
我都認同呀心講既野
佢條仔真係好煩嫁?!
我地一去到果間幼稚園
就覺得d小朋友好得意
因為我地係第一組
所以
我地係第一個玩game既組
我地同佢地玩左傳波波等既game la
好好玩
雖然有d唔玩
不過
一上到班果度
就好開心
因為有野食
仲有野玩
同咪禮物tim
佢地勁開心
走之前
仲要同我地曬
問我地有冇禮物
我地無奈左
我地玩既game
仲卑佢地係咪講個game
變左口頭禪tim
我地勁開心
因為有得走堂
同d小朋友玩
都玩得好開心呀?!
係勁開心呀
不過
就走唔到伍sir既堂la
佢d堂係好悶呀
訓又唔卑訓
算
今日打到呢度
886
記得留comment 哇
知唔知呀?!
|