我今日去通公玩左一陣
我玩左唔夠一陣就見到陳嘉傑
不過我都冇理佢
直至到....
我跑去佢果面
佢冇lala正我
我先鬧番佢嫁
跟住
冇lala有一個人係咁望住我
我就去問佢d fd
識唔識果個人囉
佢地話唔識
我就同佢地傾下計
傾傾下
陳嘉淇行過黎
問我
點解唔受佢個fd
我心唸.....
我同佢都唔熟
咪冇受lo
我就問佢
咁點解你唔受我溝呀?!
佢就話唔受咪唔受lo
有點解嫁
咁我咪答佢
唔受咪唔受lo
有點解嫁
佢就同我講
咪玩la
我就冇玩佢
之後
佢呀哥又黎問我呢d野
我又問佢
咁點解你唔受我溝呀?!
佢又係答
唔受lo
我咪答番佢唔受lo
我見到陳嘉傑
唔知點解
我心入面有個feel
我一望住佢
我就好想咀佢
唔知點解
唉.......
算la
我都同佢散左咁耐
我信我溝番佢
佢都唔會受我溝嫁
算la
我一望到佢
佢高我一個頭
我望住佢
有少少想咀佢既feel
我自己都覺得好on 9呀?!
白痴嫁
唔知點解
有種feel想同佢一齊番
不過
應該唔會lo
|