哇...... 今日去左協青玩 原來都幾好玩嫁 吾錯吾錯 不過 一到走之前果個game 我就吾系幾想玩喇 想吾想知系咩呢 咪就系嘟綱陣喇 仲要系天台wor 嚇死我喇;; 嚇到我喊左出黎牙 不過 我都有玩 點玩呢 就系爬左上去 果條梯 見到樓下咁高 我就喊住咁話要落番黎牙 好恐怖囉 不過好好玩