情人節就到喇 有目標未牙 我就未有目標 吾知 我d fd有目標未呢 有既 就努力d去溝人喇 吾好放棄牙 不過 吾好2個朋友中意咪同一個人牙 如果 吾系 就會好慘嫁喇 做中間果個系好慘 想溝又溝吾到 又吾想傷害到朋友 唉..... 仲之 好慘喇 好彩 我仲未有目標姐 吾洗煩... 哈哈 我2.14同四川妹過算喇 哈哈 系咪好簡單喇