今日系2010年既最後一日喇;; 講真;; 系2010年入面 真系有好多回憶 唸番起之前 就覺得自己好傻好傻 不過 真系好開心囉 好次沈日咁牙 去左個乜乜姐姐度 卑佢拔灌 超痛 不過都幾開心既 之後 就去左程欣屋企玩 有蛋糕食 勁好食囉;; 仲之有好多好難忘既經力喇 吾打咁多喇;;