唉...... 聽日考maths喇 我日日都呢埋系屋企溫書 好次輿世隔絕咁 不過 算喇....... 鬼叫我要考試咩 仲辰考我最差既maths 如果吾系為左中三簡科 我都吾會咁努力溫書牙 唉............ 呢幾日溫黎溫去都系maths 好悶牙 仲溫得好慘tim 不過 我都祝我d好朋友 考到個好成績喇;; 我地要加油 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;; 加油;; 努力;;