我好愛您牙:)
我中意您牙:)
要記我們的秘密牙
愛死您:),,
多D黎我qz喔:)
留CoMmEnT 牙:)
CODE:[Copy to clipboard]
kai_ying0321
暱稱: 泥膠baby
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
公主殿下
就黎31號la
發燒囉
好炆囉;'
七級珠
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 1909
今日人氣: 41
累積人氣: 5540
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 11 月 13 日  星期六   晴天


石硤尾 分類: 未分類

今日
本來系屋k玩電腦既
但系....
收到牙澄既sms
就去左石硤尾搵佢
去左
佢地去左食野
我就系大快活坐
一邊坐一邊等
等等下....
收到個電話
系牙澄打卑我既
牙澄同我講
見到個B-boy囝
我問佢
邊個牙
佢就話紅色3果個
我就話...
下.......
吾系牙
咁都卑您見到佢.....
之後我就問佢到未牙
我等得您好苦牙?!
佢就話就到喇
佢到左之後
我發覺得2個既
得牙澄同牙英既...
我就問
牙文呢...
佢地話
去左學jazz
之後
等牙文放jazz
本來話5點放既
之後就改到6點
等到佢死左喇
超悶...
終於等到佢放喇
佢放左之後
入左果間ymca
見到牙恩wor
佢叫我全名
我就....
下.....
點解您會系度既...
佢又問我點解我會系度既
我就話
您理得我
牙文就話
佢同我一齊學jazz嫁
我吾信
我就問牙恩系咪
佢就冇野講
我就信喇
佢就問我
您又系去學嫁
我就話吾系..
之後就番左屋k喇.....