妖.... 都吾知咩事囉 今日番到學校 miss就同我講 miss郭要見我家長 之後 放學之前 miss黎問我拎電話 我卑左佢 佢打左卑我牙爸牙ma 我屋企人知道左 我番到屋企 佢地就問我咩事喇 我就講曬卑佢知喇 聽日3點 就要番學校見miss郭 唉..... 死人miss郭 一定講我d衰野出黎喇 唉.... 點算牙?! 我都估到我會卑牙爸牙ma打嫁喇 唉..... 卑得學校知 一定通知家長 唉........ 死得好慘