唉..................
今日去到富昌
8點幾果陣
我同牙盈,,小明,,發仔果d玩
玩玩下
落雨
我地入左去吾知邊度
之後
吾夠一陣
卑歪屎逗
仆街
超慘囉
我冇拎身分證
我就卑歪屎屌到化系咁
仆街喇
佢系咁問我野
拎咪我電話睇
睇到紅豆
問我識吾識紅豆
我話識
屌..............
佢問我做咩吾拎身分證
我話吾知要拎
佢問我
身分證號碼呢?!
我話吾記得
佢就話
您咩都吾知
系咪要叫我番警局
我差d卑佢攪到我喊
屌........
系咁空我囉
吾知咩事囉
唉..........
我勁憎歪屎
超憎卑人逗
仆街
從呢次
我永遠會拎身分證出街
唉........
勁火囉
|