妖...... 好慘囉 沈日系公園玩捉 玩玩下 踩到香口膠囉 咩事.... 第1次囉 之後 到左今日 又玩捉 我吾系踩香口膠喇 而系 我件3 痴左香口膠牙 唉......... 好慘牙 連2日 2次有香口膠囉 咩事 全部都系因為fishball 好衰囉