我去左澳海城睇吳舒雅唱歌 好開心牙 雖然吾系唱得好好聽 不過 都好既 如果吾系多得佢 我就吾會見到我想見既人 唉.... 唸番起 個果人 由小3中意我 中意到小6 由我升左中一之後 我先知道 我小6果陣真系中意左佢 唉...... 好後悔果陣做咩吾受佢呢??? 而家好傷心牙 不過都好牙 可以見到佢一眼 嘻嘻 只系一眼 冇傾計 咩都冇 真系想見番佢牙 傷心...... 算喇 我要努力減肥 一定要減到好次小學果陣咁 加油 努力 嘻嘻