妖.......... 今日我去食m記果陣見到牙庭 緊住 我走入去問佢 系咪要嘈牙螢 之後 佢吾應機 我輕輕力咁打左佢4次 之後 我就上去坐喇 跟住 吾夠一陣 牙釗 打黎 同我講 牙庭要嘈我 吾知咩事 佢仲話 一系佢老豆 一系就牙明嘈我 吾知咩事 我無奈左 聽牙釗講 牙庭一定嘈我 跟住 我就同左好多人講 牙庭要嘈我 之後 就冇喇 我番到海麗 見到雞脾 佢問我 我同牙庭咩事 我叫佢問佢喇 之後 佢話知 跟住 就話牙龍果d幫牙庭wor 之後 我就話哦喇 我就番左屋企喇 嘻嘻 留comment喇