好衰囉 細c同細蝦 冇啦啦哎鳩我隻手 仲要一人一邊tim 我聽日都吾知點番學牙 好彩細c咬得冇咁深 而細蝦呢 就咬到我喊左出黎 超痛牙 ................ 好傷心囉 冇啦啦卑人咬 超on 9囉 佢地好野 細蝦咬完之後 即刻紅曬 算佢地有番d心 幫我付冰 算佢地喇 不過真系超痛 富昌間m記 今日真系慘牙 卑我地拎左好多冰 哈哈 仲要卑我地玩tim 哈哈