今日我同糖糖去左富昌 去富昌之前 我買左個吾知咩棒 卑牙b,,,肥風,,,,,賓仔果d拎左黎玩牙 我去搶果陣.... 冇啦啦有一個我吾識既人 拎左枝噴噴既野卑我 我拎黎噴牙b 不過冇噴到 而家我好掛住果個人........................ 枝野 吾好吾會 不過果個人有少少次小小第牙