唉...... 又落雨 我真系吾想個天落雨囉 攪到我心情又吾好喇 唉............ 我就系知道 我近排去富昌多左 少左系海麗 無奈左 如果吾系細c要系富昌 我都吾會系富昌囉 佢又吾過黎海麗玩 唉......... 不過我都要祝細c開心 聽日 就系聽日 細b就有可能要入男童 細c就有可能重x自由喇 哈哈xd 希望入喇 不過吾好打我牙 我吾系話細b入男童牙 系可能炸 知道嗎?? 希望細c您開開心心生活喇 嘻嘻 系咪好廢呢?? 留cm喔??