唉......
今日去到富昌
見到河馬果d
我有水彈
我同牙澄去入水
入完水之後
搵番佢地
河馬拎左我個水彈黎玩
我叫佢卑番我
佢吾卑
佢放左系第2度
我拎番
我一手
就tump左落河馬到
河馬濕左
之後
我地上左商平玩水
本來好地地既
河馬
佢去開水候囉
卑佢射30秒
因為我攪到佢濕左
之後
我報復
我又開水候射佢
我同佢系度玩水囉
我冇3換
傷心
不過
有牙澄件校服
著左一陣
又換番
都卑我攪到濕左
哭.....
濕住番海麗
番到海麗
細c果d又要嘈小米
我勁過
小倩攪我書包
我講左一句
屌您老(ma)(超大聱)
個個冇野講
咁望住我
我走左
又見到小米咁慘
我就幫佢喇(吾算幫既)
叫佢地吾好打囉
我又幫左佢一次喇
其實系我吾想佢地攪事炸
唉.....
又卑我ko左
嘻嘻
7卑5
冇得嘈
嘻嘻
|