哇.... 今年中秋好悶牙 都吾知有咩玩 不過 我地海麗既中秋永遠都咁多人 我知今日系周公生日 周公 祝您生日快樂牙 雖然 我冇去到同您講 不過 系度講番都未遲牙 哈哈 我同包包去左富昌搵冬姑 搵左佢之後 就去左石x尾 搵牙澄同牙澄條仔 搵左一陣之後 我地走左 番左海麗 見到fanny果d 不過冇同佢玩住 等chilam落黎 同chilam去美乎搵希文 點知 去到卑人水左 我地再去南昌搵希文多次 之後 去到 佢地吾理我地 好次當我地吾系度咁 之後 包包就系咁串佢 串到番富昌