唉..... 自從我番左學之後 我就覺得 我同海麗d人 玩吾埋牙 吾知點解牙 我愈黎愈吾開心 我覺得 會有一日 冇得再同佢地玩 好傷心 好想喊 點解牙 點解我要朋友第1牙 點解我要吾開心牙 果次kaka 我嬲左佢 我為左佢喊左好多次 我最後都冇事 但系今次 我就吾知點解咁吾開心 好傷心牙 點算牙 LoVe At FrIsT SiGhT FoR U