唉......... 我今日喊左出黎 就系因為 我d朋友吾再同我玩喇 您地點解要吾同我玩牙?! 點解牙 系咪我做錯左d咩野牙 如果系既 您講卑我知牙 我吾想冇左您地牙 講真 我真系想同您做番朋友嫁 原來冇朋友既日子 真系好辛苦嫁 我吾想再冇朋友喇 我吾想過住呢d日子喇 好辛苦牙 您地吾好吾同我玩牙 好冇牙?! ps.我講緊邊個心照喇