莓個女仔都有可能吾拎紙巾出街 因為佢地應為而家應該系男仔拎紙巾出街 卑女仔用 而莓個男仔////女仔拎紙巾出街都會系佢地既心目中+10分 不過........ 最近有好多女仔都吾會因呢10分而拎紙巾出街 佢地會覺得系男仔拎 所以一出街 就問男仔拎紙巾喇?! 吾知大家系吾系呢一種既人呢?! 而我呢?! 就一時時既 系學校就會有紙巾喇 而系其他地方 系吾會有紙巾既 所以吾好問我拎紙巾?! 哈哈.... 留CoMmEnT =]