呀鈞
我都唔想打出黎嫁
不過真係好好笑呀
我講你聽呀
係呢2日
冇lala qz有個女仔+我msn
就問我
有冇你d相
我就話冇
跟住
係岩岩
我見到佢msn寫你好靚仔.......
我就問佢
你中意呀鈞呀?!
佢就話係呀
仲要
係好中意好中意你tim
呀哥
我突然覺得你好多人中意tim
冇見一排
你咁多人中意既
難道.......
你又靚仔左?!
我估都係嫁
有可能你係靚仔左la
但係果個女仔真係好中意你嫁
你要好好珍惜呢個女仔呀
知唔知呀
如果佢同你講
佢中意你
你會唔會受佢呀?!
受左記得同我講呀!?
得閒去搵下你先.....
留cm喔!!!
|