今朝起身真系好凍.___. 痴線咖琴日齋跳遠吾知點解今日隻腳會痛! 搭的. PE堂又跑有無體諒學生你講! 唉上年系咁今年又系咁. sportsday完左你咪慢慢痛囉 唉我都吾想咁眼淺 art堂好啦我開始吾知自己做緊乜喇 2堂中文過得勁快! 拿d人就吾應該為左串人而串人囉. 全賴楊詠芝肥人得救了 lunch講起我就炆! 楊詠芝既食相太惡頂xd. 完全影響我既食慾! 朱古力吾系用尼送壽司咖 hst又hea過左mathz都系hea過咖 放學都系hea過-_- 同紫穎exchange something 明天sportsday都系量力而為啦.