星期六. 我真系吾記得做過d乜-_- 好似系萬聖節呀 星期日. 乖到死啦番主日學:D 之後去左飲cha.v. 番屋企溫書上網heahea下夜晚-_- 同紫穎傾電話傾到din鬼左xd. 你有幾百萬個呀! today 紫紫紫紫babybabybaby:D 我隻鞋好紫呀 同紫穎姐姐哥哥番學. 好笑喇無的士既-_- 番到去同蚊蚊macy芝芝hea. 楊詠芝被情所困了xd. 放心我救番你出尼-v- 忠社條友好屈呀 我完全o晒好無-_- 今日得long jump. 同蚊蚊比人罰企xd. 之後放lunch. 仙跡岩我地咪果班人囉 系囉你可以再慢d囉^_^ 遲到個個都炆晒^_^ 之後同蚊蚊發左din咁:D 放左同紫穎hea; 之後番屋企:> okay你估我吾想同你close咖? 我好想成日都無野講既! 一講就dead就嘈咁樣好好受? 我吾覺囉. 改又改左幾耐呢? 我又變過囉我只可以講. 我希望你都有為我變過.