★. 今日七夕吾系果個咁既靚仔講我都吾知= = 乜事個個系度草cm仲要有d好無意思囉.__. 拿拿拿我無指名道姓你啦你啦同你吾好誤會xd 今日9點幾醒左嗯我好乖之後上網仲要做功課/v\ 狂同人chat同serene用英文chat well好有文化:P taggy cycleyou know無聊的我們xd 之後3點落去學野又話我個樣變左coz我夾陰我知少有:D! 番屋企好肚餓整pancake樣貌方面有待改善哇哈:p 仲有呢個pancake就吾系用pan整既主要系搵吾到pan:D 第一個呢就咁既第二個就咁囉不過好食咖相樓下=v=! 跟住作文又ko多篇好強呀我其實仲爭好多野未做/v\ 夜晚又上網囉.___. photozzz here<3