★. 星期3:> 番0rchestra唉吾知搞乜24號要番咩新生輔導日= = 今次終於多d人番番完同姐姐哥哥去旺角買書.v. 哥哥買買下走左同姐姐周圍行買簿買到吾記得要學野! 之後番屋企又上網系喎有人去左紫穎屋企喎a____a ★. 星期4:> 去紫穎屋k玩左陣之後行街行完又尼我屋企吾知搞乜:) 買左把黃色同藍遮哈哈我地好襯比人話孖女= = 其實主要系套衫一樣啦一齊扎計一樣書包一樣遮ava! 不停影相睇電視系我屋企食埋飯送佢走:) ★. today:> 約左紫穎同呀tam出街得三個人吾知做乜= = 12點半1點到旺角A出口等之後去許留山食野.v. 食完去瓊華影貼勁白痴以後吾影果部-/\- 影完呀tam走了同紫穎繼續hea佢銀包吾見左= = 佢勁驚哈哈我有幫手祈禱咖xd.多謝天父<3 之後同紫穎影多部影完射籃again其實好耐無打! 右邊條友超強狂入乜事破晒紀錄全部人望住佢a___a 之後左邊條友就勁煩既煩到呢真系丫! 我明明細過佢佢嗌我姐姐狂比D波我問我姐姐你要吾要波呀= = 煩到想死之後隻手勁支力乜事即撇! 之後買書商務個哥哥好得意隻眼又大:D 跟住見到個細路蕩失路佢帶d警察兜圈笑死吾見呀媽都咁開心xd. 搵間文具鋪搵左n耐搵搵下見番潮特:> 上去逛逛紫穎買左銀包個sales又好搞笑:P 問姐姐搵番間鋪買左支藍色同黃色既筆ava 咩住d書勁重撘地鐵走! - w0w呀psexy到丫xd.