★. p生日快樂.對你的確有d失望... 我問你點你話你m痛得很人地約你你就去. 我真系吾知你想點我真系吾知你點諗. kam尼左搵我:> 之後撘地鐵去荃灣. 打的去珀麗灣.v. 行去挪亞方舟<3 okay好玩:) 周圍去周圍影講吾到咁多:p 去果時約下次:D 下次9:oo去中環等哈哈但系吾知幾號xd. 哈哈我好愛你 我地隻手的確受人歧視.____. 好啦要打有排打po相算.v. p我當然記得你.