|
kaiglory
|
|
暱稱: |<A!琦*`-\/-' 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 花樣少年少女!* |
整天都在煲花樣'
吳尊很帥呢!
我也很喜歡ELLA*
可愛呢,,
現在我只看到第6集'
雖然是慢了點,,
但我只是昨日開始看的!
對我來講已經好不容易的啦,,~_______~'
大家努力!!一齊看完了它!*
YAYA!!*>\/<
|
|
_______________________________________
♥HE WAS A BOY AND I'M JUST A GIRL.
CAN I MAKE IT ANYONE OBVIOUS`*♥
刊登時間:2007-02-04 05:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ruby 於 2007-02-05 08:41 AM 發表:
5知點解日日黎睇你個Blog,
都冇咩想講!
但今次卻有千言萬語!
我想講:
我好掛住你ar!
好想同你傾計!
好想同你見下!
整半年都冇見la!
我好想你回信ar!
記住我ar!
|
網主回覆
哇,,
RUBY咁見咁耐,,
串左喎!*=]
___________
我都好掛住你牙!'
我都好想同你傾計牙!'
你快D返黎咪有得見咯:P
我回左喇..收到未呢?!-\/-
一定會記住你唷!* ' V ' Posted at 2007-02-06 08:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Still Fantasy 於 2007-02-05 07:48 AM 發表:
原來你問我個看字點打就係因為你要用係你個blog度....
你自己唔識打咩.....
|
網主回覆
係牙!
我真係唔識打..-___-'
E家識打LA'
看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看-V-' Posted at 2007-02-06 08:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|