KAI琦的私生活感言*™

呢到係kai子一族既地方,, 請你係''嗶''一聲之後留言..*>\/<

kaiglory
暱稱: |<A!琦*`-\/-'
性別: 女
國家: 香港

我寫我心'*

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

我們能否衝破時間你局限,

彼此牽著手並著肩..

一起走過剩下的日子?`

 


« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

2007-05-21
放棄我的BLOG`
討厭情人節'
沒上學,,懶惰的笨蛋'...
花樣少年少女!*


日誌分類

全部 (36)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

好友名單

 

RSS Feed

2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


花樣少年少女!*

整天都在煲花樣'

吳尊很帥呢!

我也很喜歡ELLA*

可愛呢,,

現在我只看到第6集'

雖然是慢了點,,

但我只是昨日開始看的!

對我來講已經好不容易的啦,,~_______~'

大家努力!!一齊看完了它!*

YAYA!!*>\/<

_______________________________________

 

♥HE WAS A BOY AND I'M JUST A GIRL.

CAN I MAKE IT ANYONE OBVIOUS`*♥

刊登時間:2007-02-04 05:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 kaiglory 的日誌)


ruby 於 2007-02-05 08:41 AM 發表:
5知點解日日黎睇你個Blog,
都冇咩想講!
但今次卻有千言萬語!
我想講:
我好掛住你ar!
好想同你傾計!
好想同你見下!
整半年都冇見la!
我好想你回信ar!
記住我ar!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇,,
RUBY咁見咁耐,,
串左喎!*=]
___________
我都好掛住你牙!'
我都好想同你傾計牙!'
你快D返黎咪有得見咯:P
我回左喇..收到未呢?!-\/-
一定會記住你唷!*  ' V '
Posted at 2007-02-06 08:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Still Fantasy 於 2007-02-05 07:48 AM 發表:
原來你問我個看字點打就係因為你要用係你個blog度....
你自己唔識打咩.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙!
我真係唔識打..-___-'
E家識打LA'
看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看看-V-'
Posted at 2007-02-06 08:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kaiglory 的日誌 ]