' ''**__κ " z dIAry.. ... ..
日記變週記..
阿婆都變靚女..
kaik214
暱稱: ×°+"`氷の寵児 ∞κ"
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
Daniel Powter -- Bad...
近期愛上..努力背誦中...
James Blunt
比人迫貼圖=0= 東獅郎...
你喜愛哪句?
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
wAAAAAA*
wOOOO* sOmANYgIRL!!
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 1997
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天
大佬大佬大佬大佬'V'*

哈哈*
咁耐5打日記架你!!
你bACKgROUND咁肉麻的
kEkEEE'V'

刊登時間︰2006-02-04 04:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天
sports day..

今日陸運啦第二日la..

零晨戈陣係度睇電視la..

睇到累就係廳訓喇..

之後晨早起身..我阿媽拍我喎..

一開眼..個鍾..7點=0=

拿拿臨換衫刷牙..

即刻出門口..

去到..lo’z + 肥平 + m興到左..

之後阿飛黎埋..m恆又黎埋..

最尾kai成..仲要斯斯然咁行..激死..

早知我都慢慢搞..

之後食m記la..

食完搭44m..

上到車我地勁嘈XDDD

係咁講h同x..

之後去到la..

去左睇波..m恆又落場波..

係藍板底扮型咁跳起托波上藍..

波係入呀..

之後佢條褲就「拍」一聲喎..

勁好笑..

人打波佢打波..

打到前後爆哂呔真係第一次見..

笑死!!!

之後搞搞下就上看台..

之後無無聊聊咁就過左朝早..

臨食飯前..

m興去跑班際..

哈哈..第一棒..

唔錯..冇認衰我地3B..

之後放la..

去左食咩 魚蛋大王之扒王之王 唔錯..

好食過沉日戈間咩豆漿大王..

唔知點解戈樹咁鬼多乜乜大王..

之後食完野..勁無聊..

去左球場睇波la..

睇睇下..

有班f1仔同d f5仔係度各自踢波..

無啦啦個f1仔一野省左落個f5塊面度..

個鼻同口中到正一正..

睇住佢食波餅..戈下真係想笑..

不過都忍到..

之後番運動場la..

痴線..20幾度 + 太陽勁曬..

仲要我地企..

都傻ge.\/.

之後上台la..

睇睇下..

同前面兩條 + 右邊一條傾計..

傾傾下無啦啦又有個f1仔係信社戈邊行過黎我地儉社e邊啵..

拿拿臨叫m肥過黎..報串報串..

kaka..勁好玩..

m肥問佢邊社戈陣..

佢仲可以好理直氣壯咁話係儉社..

到要佢除衫戈陣..

又淆哂底..

勁樣衰呀XDDD

之後佢被迫番去信社戈邊la..

又比林某係咁拎條尼龍繩搞佢..

勁好笑..最後怕左我地走鬼左..

之後放la..

我地儉社926分..炒信社呀!!!!
哈哈哈哈..阿飛..rubbish..!!!!

之後番歸la..

去左樹熊home玩左陣..

就同lo’z閃水..

刊登時間︰2006-01-13 12:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天
聽日番學--

睇完江湖告急5點幾..

訓覺..一醒..

1點鍾..去樹熊屋企抄功課..

抄到6點幾閃水..

番到屋企仲要博命做..

比柱係咁阻住哂--

搞到做唔到><

繼續努力..

刊登時間︰2006-01-03 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天
混一色+自摸..食呀><

今日..冇咩野做..

起身..11點幾..好早=0=

拿拿臨落街..

咩事?唔講你知..

之後12點幾番歸..

係門口見到家姐行出黎..話比阿媽叫左佢去買午餐..

好彩我醒..一早出左黎..

番上去..等埋佢上黎食野..

點幾鍾..

之後好無聊啦..搵無霜打牌..

好..招人招人..

搵左lee..朱古力..同濠..4個人..夠腳..

第1鋪..我單吊九索..

比lee對對餬食左..

佢又摸住隻九索唔打><

之後第2鋪喇..

我混一色+自摸食4番=.=”

羸左都唔知咩事..

後尾打打下個個閃..

冇得打..

之後玩下cs..就6點喇 (唔知點解過得咁快)

之後食飯喇..

夜晚搵lo’z同我打牌..

之後又話唔打.\/.

之後搵肥欣啦..佢又肯喎..

then搵柒珺同屎眼打..

2個都話打..之後又唔打..

激死..

搞到4缺2..

唉..同肥欣篤波仔算..

唔篤唔知..原來佢好鬼勁..

明恰我je..

之後我拎左個偷拍機去裝佢沖涼啦 (講笑啦..我都想)

之後夜晚啦..

屎眼冇打比我喎..

是但..好累..

訓呀訓呀..

沙u喇啦喔..沙u喇啦喔∼∼∼

刊登時間︰2005-12-29 01:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天
一切都是命啊∼

聖誕童話大聯盟..

秘密中渡過..

刊登時間︰2005-12-29 12:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]