' ''**__κ " z dIAry.. ... ..
日記變週記..
阿婆都變靚女..
kaik214
暱稱: ×°+"`氷の寵児 ∞κ"
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
Daniel Powter -- Bad...
近期愛上..努力背誦中...
James Blunt
比人迫貼圖=0= 東獅郎...
你喜愛哪句?
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
wAAAAAA*
wOOOO* sOmANYgIRL!!
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 1999
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天
番學lu..

今日番學lu..晨早..

pe堂喎..跳舞..haha

又係冇同女仔跳添..ally約左我2次都冇得跳..haha

幾好玩..同樹熊係度玩插袋跳XDDD..

之後epa啦..小明講書好悶啵..

唔知點解我好精神=0=

可能我對e d有興趣呱..

之後math啦..聽聞正哥沉日冇上..諗住今日佢又唔上la..

點知上左黎添..

算啦..好易je d math..

之後cl啦..係度整戈個access喎..易到爆@0@
話咁快整好..踩地雷繼續..我破唔到初級7秒紀錄..sor

不過高級149..好慢呀><

我最快132 =0=

咁又過左5堂喇..

之後音樂啦..考B-啵..

得關xx c+咋..我好勁呀@0@
之後中文堂啦..唔知點解好似傷風..or 發燒..

塊面勁熱..鼻水勁流..

唔緊要..我身體好..英文test完就冇哂事lu..

之後去左tw買禮物啦..

幾好玩..一路行一路肥欣+奇哥係度打情罵悄啵..

幾好睇..堂睇戲咁..之後買左好多禮物啦..

好無奈lo..

山長水遠搭車去tw..結果係去屈臣士 + 萬寧買..冇野好講..

後尾都去番千色店..都算係咁上下啦..

行行下我比肥欣笑死..

話說佢行左去個櫃旁邊啦..

咁上面就有幾個cd盒喎..咁我好出奇咁裝左埋去啦..

之後佢博哂老命咁係咁扯個盒喎..之後扯扯下個盒邊就比佢扯爆左喎..

於是佢拿拿臨禁番佢落去啦..

戈個店員仲要係企係佢後面啵..即刻笑死..

之後我仲企緊係戈樹嘛..佢又行過黎喎..

我咪拎另一個cs盒放係佢前面..好斯文咁慢慢禁落個制度喎..

即刻個盒開左..笑死XDDD

之後好似去左擰公仔..我擰到丁次..勁無奈..

算..好過冇..

之後番稍啦..7點幾先番到..被媽子sm..

/.\

星期5係聯歡喇@0@
yaya∼
我地d禮物已經準備好哂lu..

簽名相人物已經應承了..

繼續努力>0<

刊登時間︰2005-12-21 10:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天
冇番學..XDDD

今日..冇番學..冇計..好累..

話說同肥欣吹水吹到點幾..之後繼續抄書..抄到3點幾..good !!

終於抄完..可惜..好累..go sleep喇@0@
朝早起身..好累=0=

郁唔到..唔知點解..可能比佢責..

算數..同阿媽講唔番..

佢又唔肯喎..咪勁大聲咁同佢講:好累呀..你有冇試過抄3粒幾鍾書呀∼!

即刻冇聲出..繼續訓..

then..訓訓下..好似響過d聲音..不過都唔理得咁多..

繼續訓..又訓到3點幾..不過係下午..

good !!
一起身..個人勁精神..

haha..去左廁所望住塊鏡..

做左d咩呢?唔記得..

只係知道入去戈陣3點幾..出番黎戈陣4字頭..

算..問肥傑功課先@0@
冇?唔係好信佢..

問柒珺先..都冇..e個信得過..

好..決定又訓過-.-

之後訓到7點幾啦..起身..

睇電視..咁就過左1日喇..

夜晚ally仲要問我聽日番唔番=0=

邊有可能仲唔番= =?

刊登時間︰2005-12-21 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天
bad mood ing..

today..冇咩心情喔/.\

一番到學校..咩都唔記得做..

10幾次喇..實記缺點..                     灰*1

中文默書又未改啵..要抄5次呀..                 灰*2

之後chin啦..又冇帶書喎..又要抄2次..8頁滿的/.\    灰*3

之後聽日又要eng test喎..又未溫              灰*4

仲有聽日要補習呀∼!!又係咩都未做                 灰*5

今日已經冇錢食飯... 今日戈餐都係問m興借錢咋..

未來3日唔知點算..                        灰*6

聽到大佬話心痛..又冇咩心情la                  灰*7

之後我又醒起ed叫我約阿媽同老豆出黎啵..

之但係肥傑好似話唔知去邊啵..都唔知去邊好∼??          灰*8

最後..我記憶話我知靈好似係平安夜生日喎..又唔知點算好喇∼!!  灰*9

 

 

 

 

I hate today ∼ !

刊登時間︰2005-12-19 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天
好q既ed呀!!!

今朝一起身就問ed拎佢d bb相喇..

各位請睇下你睇緊既網頁既右手邊戈福相..

就係ed既bb相喇@0@
係咪好q呢??

係咪好想去搣佢塊面呢??

我都想-.-

唔好同我掙XDDD

之後去左大帽山la...

話過冬..要做節食飯啵..

咁咪去lo @0@

打邊爐喎..有雞有肥牛有菜有牛帕葉有粟米..

係冇汽水-.-

唔緊要..有湯飲..

d雞湯好正..i like..

d粟米又爽..i like..

(講真..冇咩野寫今日)

刊登時間︰2005-12-18 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天
改頭換名喇..>3<

 今日..好辛苦呀..

11點..12點寧起身..之後cs..3粒鍾..

入過阿飛個ser..

唔知點解打左咁多次仲係唔知阿飛會行邊/.\

算啦...之後入左打match戈個場..好正..又大..炸彈區都有3個..

正∼∼!!!

之後補習啦..佢一入黎..就好似睇中我個心咁..

你未溫bio同phy牙??

咁都比佢估中=0=

係..因為我次次都唔溫= =+

之後補完啦..去搞日記喇..入左相呀∼歌呀∼頭像呀..

好辛苦..全靠柒珺..冇佢都唔知點整..

幫我搞左好耐首歌..雖然最後都係我自己整到..

不過都好多謝你..

e家周圍搵人d相擺上黎呀@0@

有興趣的話比我啦..

5日就人氣破400喇..

想出名就一定要比我喇..係咪先..

遠至將軍澳..近至深水步都有fd @0@

搵日拎ed d bb相擺上黎先>3<

刊登時間︰2005-12-17 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]