| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 21 日 星期三  | |
| 番學lu.. |
今日番學lu..晨早..
pe堂喎..跳舞..haha
又係冇同女仔跳添..ally約左我2次都冇得跳..haha
幾好玩..同樹熊係度玩插袋跳XDDD..
之後epa啦..小明講書好悶啵..
唔知點解我好精神=0=
可能我對e d有興趣呱..
之後math啦..聽聞正哥沉日冇上..諗住今日佢又唔上la..
點知上左黎添..
算啦..好易je d math..
之後cl啦..係度整戈個access喎..易到爆@0@
話咁快整好..踩地雷繼續..我破唔到初級7秒紀錄..sor
不過高級149..好慢呀><
我最快132 =0=
咁又過左5堂喇..
之後音樂啦..考B-啵..
得關xx c+咋..我好勁呀@0@
之後中文堂啦..唔知點解好似傷風..or 發燒..
塊面勁熱..鼻水勁流..
唔緊要..我身體好..英文test完就冇哂事lu..
之後去左tw買禮物啦..
幾好玩..一路行一路肥欣+奇哥係度打情罵悄啵..
幾好睇..堂睇戲咁..之後買左好多禮物啦..
好無奈lo..
山長水遠搭車去tw..結果係去屈臣士 + 萬寧買..冇野好講..
後尾都去番千色店..都算係咁上下啦..
行行下我比肥欣笑死..
話說佢行左去個櫃旁邊啦..
咁上面就有幾個cd盒喎..咁我好出奇咁裝左埋去啦..
之後佢博哂老命咁係咁扯個盒喎..之後扯扯下個盒邊就比佢扯爆左喎..
於是佢拿拿臨禁番佢落去啦..
戈個店員仲要係企係佢後面啵..即刻笑死..
之後我仲企緊係戈樹嘛..佢又行過黎喎..
我咪拎另一個cs盒放係佢前面..好斯文咁慢慢禁落個制度喎..
即刻個盒開左..笑死XDDD
之後好似去左擰公仔..我擰到丁次..勁無奈..
算..好過冇..
之後番稍啦..7點幾先番到..被媽子sm..
/.\
星期5係聯歡喇@0@
yaya∼
我地d禮物已經準備好哂lu..
簽名相人物已經應承了..
繼續努力>0<
|
| 刊登時間︰2005-12-21 10:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 20 日 星期二  | |
| 冇番學..XDDD |
今日..冇番學..冇計..好累..
話說同肥欣吹水吹到點幾..之後繼續抄書..抄到3點幾..good !!
終於抄完..可惜..好累..go sleep喇@0@
朝早起身..好累=0=
郁唔到..唔知點解..可能比佢責..
算數..同阿媽講唔番..
佢又唔肯喎..咪勁大聲咁同佢講:好累呀..你有冇試過抄3粒幾鍾書呀∼!
即刻冇聲出..繼續訓..
then..訓訓下..好似響過d聲音..不過都唔理得咁多..
繼續訓..又訓到3點幾..不過係下午..
good !!
一起身..個人勁精神..
haha..去左廁所望住塊鏡..
做左d咩呢?唔記得..
只係知道入去戈陣3點幾..出番黎戈陣4字頭..
算..問肥傑功課先@0@
冇?唔係好信佢..
問柒珺先..都冇..e個信得過..
好..決定又訓過-.-
之後訓到7點幾啦..起身..
睇電視..咁就過左1日喇..
夜晚ally仲要問我聽日番唔番=0=
邊有可能仲唔番= =? |
| 刊登時間︰2005-12-21 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 19 日 星期一  | |
| bad mood ing.. |
today..冇咩心情喔/.\
一番到學校..咩都唔記得做..
10幾次喇..實記缺點.. 灰*1
中文默書又未改啵..要抄5次呀.. 灰*2
之後chin啦..又冇帶書喎..又要抄2次..8頁滿的/.\ 灰*3
之後聽日又要eng test喎..又未溫 灰*4
仲有聽日要補習呀∼!!又係咩都未做 灰*5
今日已經冇錢食飯... 今日戈餐都係問m興借錢咋..
未來3日唔知點算.. 灰*6
聽到大佬話心痛..又冇咩心情la 灰*7
之後我又醒起ed叫我約阿媽同老豆出黎啵..
之但係肥傑好似話唔知去邊啵..都唔知去邊好∼?? 灰*8
最後..我記憶話我知靈好似係平安夜生日喎..又唔知點算好喇∼!! 灰*9
I hate today ∼ ! |
| 刊登時間︰2005-12-19 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 18 日 星期日  | |
| 好q既ed呀!!! |
今朝一起身就問ed拎佢d bb相喇..
各位請睇下你睇緊既網頁既右手邊戈福相..
就係ed既bb相喇@0@
係咪好q呢??
係咪好想去搣佢塊面呢??
我都想-.-
唔好同我掙XDDD
之後去左大帽山la...
話過冬..要做節食飯啵..
咁咪去lo @0@
打邊爐喎..有雞有肥牛有菜有牛帕葉有粟米..
係冇汽水-.-
唔緊要..有湯飲..
d雞湯好正..i like..
d粟米又爽..i like..
(講真..冇咩野寫今日) |
| 刊登時間︰2005-12-18 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 17 日 星期六  | |
| 改頭換名喇..>3< |
今日..好辛苦呀..
11點..12點寧起身..之後cs..3粒鍾..
入過阿飛個ser..
唔知點解打左咁多次仲係唔知阿飛會行邊/.\
算啦...之後入左打match戈個場..好正..又大..炸彈區都有3個..
正∼∼!!!
之後補習啦..佢一入黎..就好似睇中我個心咁..
你未溫bio同phy牙??
咁都比佢估中=0=
係..因為我次次都唔溫= =+
之後補完啦..去搞日記喇..入左相呀∼歌呀∼頭像呀..
好辛苦..全靠柒珺..冇佢都唔知點整..
幫我搞左好耐首歌..雖然最後都係我自己整到..
不過都好多謝你..
e家周圍搵人d相擺上黎呀@0@
有興趣的話比我啦..
5日就人氣破400喇..
想出名就一定要比我喇..係咪先..
遠至將軍澳..近至深水步都有fd @0@
搵日拎ed d bb相擺上黎先>3< |
| 刊登時間︰2005-12-17 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|