今日要考tsa:}真系拎我命=]不過都easy拉`
因為系考中文xd:}考左中讀先.after中聽.再系中寫.
太easy了.不過都好煩下嫁:}星期一要考試拉!!!好驚tim.
不過都有信心ga.今日我坐返14號ga位.成班boy=].不過都有
講有笑.李xx最搞笑lo.佢唱左一隻歌出黎.笑到痴線*0*.不過都有
吾好ga事.就系黃xx打我.頂佢lo.緊住我say俾teach聽.老師收佢手冊.
抵佢死lo.打我牙拉!!.不過都同佢傾得埋-v-.
放學同婷婷去play.諗住去藍田.點知返home拎money個陣.
see到牙筠.佢又跟我地去w0.不太想.
緊住佢地吾so我lo.所以我米走lo.call左心go to 佢home做專題.
叫左怡一齊去.好辛苦牙<33333`
又要搞個樣野又要搞個樣野:}痴線的-v-.一句講哂[辛苦]
不過都thx怡.幫我做野:}.太辛苦你了.
在這跟你說句thxthxthx*0*.今日做到6點半:}做得好少呀.
不過希望會拎第一拉!!(不可能的事)不過都有信心做好.吾系第一都吾緊要.
做好米okok囉.我又吾介意d人講我同xxxandxxx一組.
同佢地吾系吾好呀.okok甘啦.
只要做好米得囉.星期五交啦.吾知做吾做得到呢.希望做到啦.!!
星期一考試.星期五交專題.又要溫書.又要交野.
辛苦呀!!!!-________-
|