|
|
入黎都要留cm仔的-v-
2008-06-14  |
分類: 未分類 |
今日12點起身.好遲牙:}xD
約好左怡去skating.12點半出門口.
YOYO系甘CALL我=]話去吾去SWIM.
甘我約好左怡牙嘛.米話吾去囉:}跟住我同怡搭
MTR去溜冰.80蚊呀.超貴 a_a.跟住琳話黎.但系
有3人免費呀嘛.米叫埋佢黎lo.
等左佢好耐.所以我同怡入場先=]跟住佢又call我.
佢叫我去接佢.甘我入左場呀嘛.
佢既反應都好大.好搞笑*0* 緊住佢冇幾耐就黎左lu.
好彩仲識溜姐:}.怡好蠢-0-好彩有我ing..
呵呵 跟住琳叫埋琦同佢另外一個fd子.囧 -____-
意想不到.不過佢都幾nice:}.
跟住澄see到佢love的男仔喔 幾靚仔架=]
講笑姐<3333.他叫肥城=]不太肥*0*.不過都系花名一個.
跟住差吾多3點.我同怡就走lu.
我去左m記買野食.太肚餓了 無計.太想食野:}xD,
跟住搭了mtr返home.怡去左我屋企玩.
牙哥吾系度.so good 正-v-
跟住我叫怡返home食野先再黎我屋企.佢say ok-v-
跟住我系度整bl0g ga野.
佢冇幾耐就黎左lu.一齊玩computer.so悶.
今日又悶又哂錢又累ga日子:}
so bad x100000000000000.cm喔
|
休息時間:2008-06-14 05:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|