我自己係一個好白痴同低能的人!
識我既都知啦..卡-3-"
今日6:45起身..老母落左街買野食.
比我食..我自己整好曬d野..佢7:00
就返黎啦...啱啱好..7:01落到去..
佢未黎..我等左一陣..我feel到我後面
有d唔好的feel..咪看下..原來寶洪想嚇
我..我好釆第6的feel好好姐...今日miss
ko冇返..好野..整日都好悶..小息有d唔好
既野..唔說啦...我返屋企食野...返到去學
校..佢地話我有飯食..我就好似白痴咁返去
食...放學去左m記傾計...最後去xx左問野...
跟住走人..
|