sorry..好似十年冇打日記咁...
but我今日打返啦...
今日我同琪琪,寶洪一起去mk..
買野...我地11:30係華富ok等..
跟住去搭車..到左..早左一個站
落車..行返過去啦...食野先啦...
食完野..我地行行下..先3:30...我
地去買野飲$6好正..唔捨得飲完..
卡...4;30到搭車返屋企...同寶洪係
7仔食雪糕..食完返屋企..
今日冇野做
今日好想"死" 因為....
今日10:00起左身啦...琪琪打電話
黎..話12:00香港仔等..我咪話好囉.
等到11'30琳琳打黎..話仲未出門口牙.
我咪話係囉...11'45到出左門口!冇散$
咪去"唱"囉...12:01到左.見到琪琪一個.
琳琳重未黎...打比佢...佢叫我地去"嘉年
華"..我地咪去囉..到左見到佢..我地就去
搭970X去...搭搭下..我好開心唔知做咩..
無啦啦跌左$1..佢地同我拾..但係拾返個時
...好臭我咪係度踢黎踢去..緊住落車...
死火...落"次"左1個站...好無奈咁行返去
"新之X"...好熱...行左一陣..去買袋...緊
住就走啦...但係1:30啦...我地約左2:00
死啦..我地去左搭地鐵去銅鑼灣..跟住搭
73去深水灣...去到"3;00"哈..我地穿長褲
..玩左一陣..我穿琳琳個條褲...琪琪穿我
個條...笑到我死...(因為咩笑...唔話你地
知)笑完走返出去...條褲超跌...玩到底褲
都露埋出黎...重有好多野..但係我唔打啦...
玩到6"00到我地就走啦....條褲超濕囉...
我返到屋企我牙媽都唔知我去左...
嘻...
1)傳問卷給你的人是?我最愛的小豬子 (2)你和他什麼時候認識的?2005/9月1日第一堂
(3)你覺得他是個怎樣的人?好笑..令人好開心...
(4)你最想對他說什麼? ""﹡我們注定成蜜友 ..-'']
(5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?地球上的人"
(6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?"天堂 "&日本" (7)你和他有相同的興趣嗎?"想死"
THX"
今日bbq....冇咩野好打...
今日唔想打日記....
bibi..