|◤°+蚊雞.`|︴,..◆
好多謝大家的支持...多謝多謝多謝多謝.....
為左多謝你地日日都睇我日記.....
我決定睇我日記者....比十蚊雞大家(百萬富翁)
(拍手啦....)係咪好開心呢..卡卡><"
kaiman520
暱稱: "`▄+蚊.*●
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2006-10-08
2006-10-02
2006-09-29
2006-09-25
2006-09-22
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 111
今日人氣: 8
累積人氣: 3644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


sor... 分類: 未分類

sorry..好似十年冇打日記咁...

but我今日打返啦...

今日我同琪琪,寶洪一起去mk..

買野...我地11:30係華富ok等..

跟住去搭車..到左..早左一個站

落車..行返過去啦...食野先啦...

食完野..我地行行下..先3:30...我

地去買野飲$6好正..唔捨得飲完..

卡...4;30到搭車返屋企...同寶洪係

7仔食雪糕..食完返屋企..



2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天


無聊的一天 分類: 未分類

今日冇野做



2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


今日好想死 分類: 未分類

今日好想"死"     因為....

今日10:00起左身啦...琪琪打電話

黎..話12:00香港仔等..我咪話好囉.

等到11'30琳琳打黎..話仲未出門口牙.

我咪話係囉...11'45到出左門口!冇散$

咪去"唱"囉...12:01到左.見到琪琪一個.

琳琳重未黎...打比佢...佢叫我地去"嘉年

華"..我地咪去囉..到左見到佢..我地就去 

搭970X去...搭搭下..我好開心唔知做咩..

無啦啦跌左$1..佢地同我拾..但係拾返個時

...好臭我咪係度踢黎踢去..緊住落車...

死火...落"次"左1個站...好無奈咁行返去

"新之X"...好熱...行左一陣..去買袋...緊

住就走啦...但係1:30啦...我地約左2:00

死啦..我地去左搭地鐵去銅鑼灣..跟住搭

73去深水灣...去到"3;00"哈..我地穿長褲

..玩左一陣..我穿琳琳個條褲...琪琪穿我

個條...笑到我死...(因為咩笑...唔話你地

知)笑完走返出去...條褲超跌...玩到底褲

都露埋出黎...重有好多野..但係我唔打啦...

玩到6"00到我地就走啦....條褲超濕囉...

我返到屋企我牙媽都唔知我去左...

  嘻...

 

 

 



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


小豬子 分類: 未分類

1)傳問卷給你的人是?我最愛的小豬子
(2)你和他什麼時候認識的?2005/9月1日第一

(3)你覺得他是個怎樣的人?好笑..令人好開心...

 (4)你最想對他說什麼? ""﹡我們注定成蜜友 ..-'']

(5)如果用一種動物來形容,覺得他最像什地球上的人"

(6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?"天堂 "&日本"
(7)
你和他有相同的興趣嗎?"想死"

            THX"



2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


今日BBQ....咁係咁... 分類: 未分類

今日bbq....冇咩野好打...

今日唔想打日記....

bibi..