| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 10 日 星期三  |
2010-11-10  |
分類: 日記 |
囧呀.........數學小測好差哇...我唔識做...TAT
比吳X棟個「日和」洗左腦XP 成日係敢扮,搞到佢同莉蓉崩潰XDDDDDDDDDD
今日下就氣溫回升...同斤慧係敢跑泥跑去,,更加熱!!"|
睇住D人比賽踢毽 , 發現唔太多人識踢0.0(我都係""|
下就3堂唔洗上,落左hall,同3C班去玩問答,
自己班一答岩,就成班High晒係度狂嗌XDD
中間仲有得大家一齊搶答同玩Bingo~~好d人中左~~
最後3C win左~~呵呵~不過過程好好玩~
玩完有野食>w<好好味~話說好似係3C一位同學的mama整 & 新加坡的~~
好味~~>w<之後由新加坡d交流生分享佢地係新加坡ge交流時候ge野~
冇啦啦又見到李家俊果張勁搞野ge相XDDD笑死!!!
放學果時打比ma咪~佢講我知寶如姐生左啦>w<(是bb女),頭髮好多,重5磅幾~呵呵~我又多個表妹啦^3^~
|
2010 年 11 月 9 日 星期二  |
| 2010-11-09 |
分類: 日記 |
琴日上完PE,今日對腳勁痛={}=
通識同科學派左卷,
通識35.5/50 , 科學54/100
我仲以為科學衰硬..好彩...~,而家得番地理未派..
朝早呀sir話下就農夫泥學校,不過我地冇份= . =""|
關x健話係唔係耕田果d XD勁好笑
放學上跳舞,係敢跳係敢跳無停,頭都暈埋@﹏@b |
2010 年 11 月 8 日 星期一  |
| 2010-11-08 |
分類: 日記 |
今日新加坡d交流生泥~我班有2個(1男1女)同我地一齊上堂~~
英文堂果時副校叫左佢地2個同埋我地2個同佢地一齊ge香港同學出去~唔知做咩~
今日英文!堂要做報告,我貓字串錯左隻字,唔知點讀,就問下佢點讀,原來我串錯字~~....多謝佢講我知^^
P.E.堂果時男的有帶衫~去上P.E. , 女的沒有帶,就坐係度睇我地上堂~~~
今早冇食過野先番學,P.E.果時要跑街,真係好驚又暈低O{}O"| (最後冇事~~汗~""
佢地d英文真係好勁,,佢2個都識聽d廣東話, 最識用普通話同英文講野~
食完飯之後,就唔知晒果4個囉~唔知去左邊~~ = • = |
2010 年 11 月 5 日 星期五  |
2010-11-05  |
分類: 日記 |
今日又凍又落雨...真係就泥帶埋張被番學...=A="|
到而家為止,派,左中文,英文,數學同中史
中文:63/100
英文:68/100
數學:58/100
中史:68/100
琴日上地理,Miss問我地識唔識寫英文日期同November...之後佢又問有冇人係11月出世,得我一個舉手XD,之後佢又同我講生日快樂^^
問屋企信箱果時好意外地...收到小學班主任ge生日卡^w^
. . . . . . .
今日學校好似死氣沈沈敢....可能因為落雨啦~
我班係敢趕做壁報...
英文堂Miss Chan叫我地比個報告佢睇...我隻USB有毒={}="|
之後佢又比我地睇佢個仔d相~肥野講錯野得罪左Miss Chan, Miss Chan就比佢地相我地睇,笑死!!>WWWWWWW<
家政堂個Miss梁冇番,我地留左係課室度做自己野~走左去同加裕坐~同可欣傾功課點做>w<
話說星期一調位..~唔知會調去邊=︵="| |
2010 年 11 月 3 日 星期三  |
2010-11-03  |
分類: 日記 |
今日UT完左~
我好驚份science仲差過份maths!!囧
11月3..又係彤珍生日XXDD
生日快快樂樂!!>w<
好開心哇~同呀珍一齊過左第2次生日>W<
多謝恩恩同莉蓉GE禮物~~
不過番到屋企又好悶~~囧
開左個FB見到好多好多個生日快樂,多謝晒~~~
好想出街~不過又唔知去邊好~
係屋企係敢遊泥遊去..."|||
嫲嫲封左封紅包比我~多謝嫲嫲~~~~
今晚mama番左泥食飯~食完飯去搵姨姨~~
係敢多~~XD |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|