WeLcOmE tO HeRe
=w+
kaitung123
暱稱: tUNGTung
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
鐘鐘
最新文章
2011-06-23
2011-06-22
2010-11-26
2010-11-15
2010-11-12
文章分類
全部 (60)
日記 (44)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 1131
站內搜尋
2010 年 11 月 10 日  星期三   晴天


2010-11-10 滿足 分類: 日記

囧呀.........數學小測好差哇...我唔識做...TAT

比吳X棟個「日和」洗左腦XP 成日係敢扮,搞到佢同莉蓉崩潰XDDDDDDDDDD

今日下就氣溫回升...同斤慧係敢跑泥跑去,,更加熱!!"|

睇住D人比賽踢毽 , 發現唔太多人識踢0.0(我都係""|

下就3堂唔洗上,落左hall,同3C班去玩問答,

自己班一答岩,就成班High晒係度狂嗌XDD

中間仲有得大家一齊搶答同玩Bingo~~好d人中左~~

最後3C win左~~呵呵~不過過程好好玩~

玩完有野食>w<好好味~話說好似係3C一位同學的mama整 & 新加坡的~~

好味~~>w<之後由新加坡d交流生分享佢地係新加坡ge交流時候ge野~

冇啦啦又見到李家俊果張勁搞野ge相XDDD笑死!!!

放學果時打比ma咪~佢講我知寶如姐生左啦>w<(是bb女),頭髮好多,重5磅幾~呵呵~我又多個表妹啦^3^~



2010 年 11 月 9 日  星期二   晴天


2010-11-09 分類: 日記

琴日上完PE,今日對腳勁痛={}=

通識同科學派左卷,

通識35.5/50 , 科學54/100

我仲以為科學衰硬..好彩...~,而家得番地理未派..

朝早呀sir話下就農夫泥學校,不過我地冇份= . =""|

關x健話係唔係耕田果d  XD勁好笑

放學上跳舞,係敢跳係敢跳無停,頭都暈埋@﹏@b



2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天


2010-11-08 分類: 日記

今日新加坡d交流生泥~我班有2個(1男1女)同我地一齊上堂~~

英文堂果時副校叫左佢地2個同埋我地2個同佢地一齊ge香港同學出去~唔知做咩~

今日英文!堂要做報告,我貓字串錯左隻字,唔知點讀,就問下佢點讀,原來我串錯字~~....多謝佢講我知^^

P.E.堂果時男的有帶衫~去上P.E. , 女的沒有帶,就坐係度睇我地上堂~~~

今早冇食過野先番學,P.E.果時要跑街,真係好驚又暈低O{}O"| (最後冇事~~汗~""

佢地d英文真係好勁,,佢2個都識聽d廣東話, 最識用普通話同英文講野~

食完飯之後,就唔知晒果4個囉~唔知去左邊~~ = • =



2010 年 11 月 5 日  星期五   雨天


2010-11-05 滿足 分類: 日記

今日又凍又落雨...真係就泥帶埋張被番學...=A="|

到而家為止,派,左中文,英文,數學同中史

中文:63/100
英文:68/100
數學:58/100
中史:68/100

琴日上地理,Miss問我地識唔識寫英文日期同November...之後佢又問有冇人係11月出世,得我一個舉手XD,之後佢又同我講生日快樂^^
問屋企信箱果時好意外地...收到小學班主任ge生日卡^w^
.   .   .   .   .   .   .

今日學校好似死氣沈沈敢....可能因為落雨啦~

我班係敢趕做壁報...

英文堂Miss Chan叫我地比個報告佢睇...我隻USB有毒={}="|

之後佢又比我地睇佢個仔d相~肥野講錯野得罪左Miss Chan, Miss Chan就比佢地相我地睇,笑死!!>WWWWWWW<

家政堂個Miss梁冇番,我地留左係課室度做自己野~走左去同加裕坐~同可欣傾功課點做>w<

話說星期一調位..~唔知會調去邊=︵="|



2010 年 11 月 3 日  星期三   晴天


2010-11-03 愉快 分類: 日記

今日UT完左~

我好驚份science仲差過份maths!!囧

11月3..又係彤珍生日XXDD

生日快快樂樂!!>w<

好開心哇~同呀珍一齊過左第2次生日>W<

多謝恩恩同莉蓉GE禮物~~

不過番到屋企又好悶~~囧

開左個FB見到好多好多個生日快樂,多謝晒~~~

好想出街~不過又唔知去邊好~

係屋企係敢遊泥遊去..."|||

嫲嫲封左封紅包比我~多謝嫲嫲~~~~

今晚mama番左泥食飯~食完飯去搵姨姨~~

係敢多~~XD