| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
| 2010-11-02 |
分類: 未分類 |
今日測地理同通識,算ok
2堂時間,但唔知點解好似坐左成日敢 =A="|
今日冇咩好打...
姐係知道聽日又開心又苦惱...
生日ge時候竟然考中史同科學...囧rz
希望都合格啦~~想同珍珍一齊過生日XD
|
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
2010-11-01  |
分類: 日記 |
今日測數,都ok識做
英文堂有幾個人冇立即囉書出泥,差d要全班留堂堂!!!
PE堂打左幾下波,去左同可欣,加裕,lily,婷婷係敢傾計XDDD
sasa冇啦啦係我後面客我!!!oAo
中史堂冇帶書同作業,好彩呀sir冇話罰,叫我抄底d重點敢就得~~
PATHS係敢整笑莉蓉同吳x棟
距離還有2日≧w≦ |
2010 年 10 月 31 日 星期日  |
2010-10-31  |
分類: 日記 |
今日去BB大會操~夾埋40同2??(記唔起sor)分隊一齊操
出發果時係ga車度望出面果時見到小學同學勁開心XD(雖然佢見我唔到XD)
呀媽同呀嫲都有去睇(之後呀媽講我知舅舅都有泥,但中途走左~)
我隊有一個隊員出去囉會長章,係我隊第一個0w0(拍手叫好
制檢果時見到89的張sir~
今年我地祟拜左之後先正式開始操
勁開心今年我地姐係操一圈之後可以番看台休息,勁正>w<
但綵排果時都有幾個唔舒服要去休息,有一個更加係嘔左0~0
winky係敢嗌肚餓={}+"|
完左之後我地即場食apple XDD
落去相果時有個Boy成個章套趺左落地佢唔知,我同龍sir都呆左,叫番個人「拾」番,我地話佢大放方,個人仲笑嘻嘻=v="|
龍sir影相果時超勁,數1.2.3 , 到3果時佢拎轉左個頭,但隻手仲係按左個制,我地成班Boy's係敢笑佢,仲學佢,立即上晒腦XDDDD
聽日UT test 數學,希望大步過啦O{}O""""| |
2010 年 10 月 29 日 星期五  |
| 2010-10-29 |
分類: 日記 |
今日UT第2日,測英文,有一條唔識..我竟然做做下呆左3分鐘..."|
蔚攬 , 小息見到你係門口 , 想叫你唔好嬲 , 但你比我ge反應我已經知道無得傾, 結果番到入班課就哭了...
哭完之後,我決定唔會再叫你 , 唔係因為一時衝動 . 而係我知無論我點叫你都唔會再理我
我後悔果日放低你一個 , 對不起
我後侮我之前成日都整傷你,對不起
因為後悔 , 所以以後我都唔會再隨意叫你 , 因為每當我後悔ge時候 , 就係傷到你ge時候.....
多謝你比我感覺到果日我放低你,你自己一個人ge感覺 , 這是一個給我的教訓,都係一個警告..
|
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
| 2010-10-28 |
分類: 日記 |
今日第一日統測...還ok...不過這不是今天的重點...
蔚攬....對唔住呀,我知道我唔應該唔理你,得番你一個...
係學校門口你走左冇耐果時我見到陳x塋的,我叫佢睇下見唔見到你..
番番小食部又見到佢地...原來佢地都搵緊你..
對不起,下次唔會再唔理你的了,不要生氣可以嗎?....可以原諒我嗎?....你聽番電話好唔好呀?...
對不起.................
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|