| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
|
好耶~ |
|
|
好開心呀=] 知唔知點解?
係因為今朝早......
哥:'' 喂你好似唔記得左一樣野 ''
我:'' 咁係咩野呀? ''
哥:'' 聽日唔洗番學喎~ ''
我:'' 痴線...咪發癲啦! ''
之後...呀媽佢又講聽日唔洗番......
我就搞到好唔清楚- -
之後我先知聽日真係唔洗番學~
真係好開心呀^^
聽日唔洗番~咁我今日一定唔會do hw架喇~
我就係咁架喇^v^
|
|
發表時間:2008-09-14 12:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|
|