唔知係唔係傻左呢..
呢排好鍾意睇愛情小說牙-^-
可能係俾牙賴傳染ge呢xd(牙賴唔好嬲牙)
又唔知係唔係因為悶呢...
又唔知係唔係.......
唉..係屋企一個字「悶」
不過又唔想出街,又係因為一個字「熱」
熱到 p 街牙
出街又冇野做wo
我由放暑假到以家好似出過兩次街炸
http://forum.yesmagazine.com.hk/archiver/?fid-9.html 呢個係有好多愛情小說ge網唷~..希望大家囍歡啦..唔知上唔上到呢?!-^-"