今日唔知做咩...
小小野就喊....
璇佢整哂d野落地下......
又整我條橡根......哭左._.
我都唔想.....
君同琦同埋yAn哄我食飯....
食左^v^""""
食左兩杯燒賣.......。
第兩次....
牙君同璇玩....
珊見到君露左....
就話"xxxxxxx"
唔講得....
君返到黎....
以為係我講...
就狠狠打左我一把......
我哭左.....
多謝菁同賴ge安慰^^
有你地呢班fd已經心滿意足...^^
點解我當佢係fd....
佢就當我係僕人!!???
傷心........
友誼萬歲!!!!!!!!!!! 希望我地ge友誼會長長久久;]
`♥愛情不一定每個人都有 ; 但友誼比愛情真的脆弱嗎?! `
|