cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


入左舞蹈....好開心>^<"" 滿足 分類: 未分類

好開心牙,,,可以 入舞蹈

我要揸油....呵呵

返到屋企....

牙哥一定會係個電腦台到...-3-!!!

因為我晚返囉....哈

係屋企冇野做.....

牙媽一早出左出同D FD拜神....

牙哥返哂工.....

彤嫂都係...>﹏<

得我一個係屋企....

不過好過冇....

有得玩電腦....哈

舞蹈要加油!!!!!!!!!!

 

 

 




訪客留言 (返回 kaiyan87 的日誌)


MLoVeWaIM 於 2008-10-12 11:30 AM 發表:
多數星期二~~對嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MLoVeWaIM 於 2008-10-12 11:29 AM 發表:
睇你都吾會糸星期一嫁喇-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MLoVeWaIM 於 2008-10-12 11:29 AM 發表:
你入咩組?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waaw250 於 2008-10-12 06:38 AM 發表:
傻女-.-唔通真係光明正大咁叫你跳比我睇咩..緊係襯你練舞陣先睇aa""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我一定會出黎斬左你'''''''''   謝cM ;]
Posted at 2008-10-12 08:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



合襯 於 2008-10-11 11:44 AM 發表:
-0-公喜wo..+油..跳好d..我得閒過黎睇下你跳成點先aa"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz公喜...不過我唔會跳俾你睇啦...傻仔xd
Posted at 2008-10-11 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan87
暱稱: ♥` s!U ♥ 思 ;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
nds我愛你.....
係屋企...!!!
旅行.....!!!
喊左兩次.../..\
人跳你又跳...食咩屎黎...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 53
今日人氣: 10
累積人氣: 1049