2008 年 10 月 11 日 星期六  |
入左舞蹈....好開心>^<""  |
分類: 未分類 |
好開心牙,,,可以 入舞蹈
我要揸油....呵呵
返到屋企....
牙哥一定會係個電腦台到...-3-!!!
因為我晚返囉....哈
係屋企冇野做.....
牙媽一早出左出同D FD拜神....
牙哥返哂工.....
彤嫂都係...>﹏<
得我一個係屋企....
不過好過冇....
有得玩電腦....哈
舞蹈要加油!!!!!!!!!!
|
|
|
傻女-.-唔通真係光明正大咁叫你跳比我睇咩..緊係襯你練舞陣先睇aa""
|
網主回覆
我一定會出黎斬左你  ''''''''' 謝cM ;] Posted at 2008-10-12 08:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
合襯 於 2008-10-11 11:44 AM 發表:
-0-公喜wo..+油..跳好d..我得閒過黎睇下你跳成點先aa"
|
網主回覆
thz公喜...不過我唔會跳俾你睇啦...傻仔xd Posted at 2008-10-11 01:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|