2008 年 6 月 20 日 星期五  |
無聊...第二天  |
分類: 未分類 |
今日我同琪
同埋君同君媽媽
去食刀削麵
我同琪食一碗
因為我地一碗
係食唔哂嘅..
跟住就食左個「口水雞」
同君媽媽有講有笑
食完之後我地就諗坐
君媽媽嫁車走嘅..不過我唔知點解〝人有三急〞
跟住我地就去左酒樓個廁所
去完WC之後我地就真係坐車走啦..
去到頌富我地去左7仔..我一睇到本yes..
就即買左..
我地去左商務到睇書..
睇完書我地就去左姜屋企玩
我就狂食佢d話梅
因為我超鍾意食話梅..
跟住我地就走左啦..
真係...夠哂無聊
|
|
|
合襯 於 2008-06-22 11:18 PM 發表:
好過留係home禁無聊丫嗎
|
|
|
合襯 於 2008-06-21 07:34 PM 發表:
都唔算無聊呀-口-"
|
網主回覆
都唔算嘅..不過我地係無聊到可以周圍去wo Posted at 2008-06-22 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|