cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


無聊...第二天 愉快 分類: 未分類

 今日我同琪

同埋君同君媽媽

去食刀削麵

我同琪食一碗

因為我地一碗

係食唔哂嘅..

跟住就食左個「口水雞」

同君媽媽有講有笑

食完之後我地就諗坐

君媽媽嫁車走嘅..不過我唔知點解〝人有三急〞

跟住我地就去左酒樓個廁所

去完WC之後我地就真係坐車走啦..

去到頌富我地去左7仔..我一睇到本yes..

就即買左..

我地去左商務到睇書..

睇完書我地就去左姜屋企玩

我就狂食佢d話梅

因為我超鍾意食話梅..

跟住我地就走左啦..

真係...夠哂無聊

 

 




訪客留言 (返回 kaiyan87 的日誌)


合襯 於 2008-06-22 11:18 PM 發表:
好過留係home禁無聊丫嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



合襯 於 2008-06-21 07:34 PM 發表:
都唔算無聊呀-口-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔算嘅..不過我地係無聊到可以周圍去wo
Posted at 2008-06-22 10:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan87
暱稱: ♥` s!U ♥ 思 ;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
nds我愛你.....
係屋企...!!!
旅行.....!!!
喊左兩次.../..\
人跳你又跳...食咩屎黎...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 1036