無聊...第五天  |
分類: 未分類 |
今朝一朝早
就同牙姜玩大富翁(無聊- -")
玩緊o個陣我牙ma就要我俾佢打蔴着
我就要被迫要俾佢玩 ...
我就同牙姜傾計...
傾下傾下..牙姜佢又話晏d要同佢牙ma
去九龍城食野...
問我去唔去..
咁我就問牙ma..
我牙ma話咁大雨仲去邊牙..
咁我就冇去到- -"..
我就淨係可以係屋企等發霉..
無野做..
就淨係可以寫blog啦0~~0..
等到我牙哥買本yes俾我睇...
不過都有排..
因為佢好晏返..
等死好過..
希望快d放暑假啦...
有得去旅行^___^"
同埋去遊水-0.0-
暑假快d嚟啦~!
|
|
|