cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
2008 年 6 月 28 日  星期六   暴雨


無聊...第五天 無奈 分類: 未分類

今朝一朝早

就同牙姜玩大富翁(無聊- -")

玩緊o個陣我牙ma就要我俾佢打蔴着

我就要被迫要俾佢玩...

我就同牙姜傾計...

傾下傾下..牙姜佢又話晏d要同佢牙ma

去九龍城食野...

問我去唔去..

咁我就問牙ma..

我牙ma話咁大雨仲去邊牙..

咁我就冇去到- -"..

我就淨係可以係屋企等發霉..

無野做..

就淨係可以寫blog啦0~~0..

等到我牙哥買本yes俾我睇...

不過都有排..

因為佢好晏返..

等死好過..

希望快d放暑假啦...

有得去旅行^___^"

同埋去遊水-0.0-

   暑假快d嚟啦~!

 




訪客留言 (返回 kaiyan87 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan87
暱稱: ♥` s!U ♥ 思 ;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
nds我愛你.....
係屋企...!!!
旅行.....!!!
喊左兩次.../..\
人跳你又跳...食咩屎黎...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 1038