|
|
| 笑餐死" |
分類: 未分類 |
金日番學遲左..搭4先起身"
pe堂要跑城門河...1617.快過自己喇
( 除左上次有人摧我跑1550之外)
跑完番學校玩數字球xp
2堂maths對半份卷..牙sir.勁牙!
lunch同冼楚*鳳儀*包包go to食傢私
行番學校途中..狂大笑xD 冇停過"
世史堂miz郭比自修..同田雞+碧玩到癲晒xp
放學要去石硤尾參觀" 5點幾6點..搭86番歸
多謝大家體諒我..讓座予'老人家'
仲有..不得不多謝湛浩朗.. 10萬個多謝你!!
自己發達窿冇$$都吾叫醒我..仲要自己1個搭番車番屋企
你真係傻架" 仲要比3個願望我.. 我1定諗到既>.<!
總之就多謝你啦=)!
|
|
出世時間:)2008-11-05 11:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 大測完喇^^ |
分類: 未分類 |
講下琴日..放左學.全級比潘sir留堂
because禮拜6我地爬窗入班房擺書xp
12點半同冼楚*鳳儀上左包包屋企換衫..
3點出旺角行行行..5點幾番歸=]
好開心..不停甘笑xDD
原來冼楚+包包都起到化學作用xp
金日早讀做周記,,仲派左4份卷喇~~
首先..physics以為吾合格+考得差啦
點知1派到手上.61分牙!! 以為計錯分啦..
點知真係喔! 開心死我^^ 最正係高分過胡皓霆(physics好勁果d wo)
第2份.地理..事關金次份卷真係吾難
so好多人都有8字頭...而我.80分^^
第3份.最係令我驕傲了的maths
暫時黎講全班最高分..74=]
因為未對晒..希望可以再加番d分啦....
以上3份令我超開心..因為全部都高分過潘朗彥xpp
第4份.中文..其實我中文不嬲都吾得
53分..合格就好了"
之後同李子添+潘朗彥鬥中史高分
又同胡皓霆輸賭..如果我有60分..佢請食飯xp
連冼楚都話.我中史合格請我食飯=]
hoho~我金次可是好有把握的喔^^
中文堂個位調左..前面依然係田雞同wing
同嘉碧坐..後面不再是牆..變左潘同胡皓霆= =
mr lane冇番..eng堂寫信比冼楚=]
放學同虎*chanman*丘詩go to買排球打^^
5點幾番歸了 |
|
出世時間:)2008-11-04 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 測驗囉! |
分類: 未分類 |
琴晚9點半先開始溫書"
1路溫1路同胡生傾計..溫到2點先訓= =
金日6點半就醒左.起身溫左陣書
番到課室又溫多陣..
考地理,,我竟然冇攞cal出黎
搞到要自己計" physics 簡直死得..
中文又係,, 放學番左課室
多謝sOlai同包包..的朱古力xpp
之後成班人去左仙跡岩食野
....本來都諗會吾會撞到佢.. 點知去到kfc..真係見到佢-v-
再去玩具反斗城行左陣..又撞到佢地
朋友的幸福..使我快樂=]
祝你倆幸運快樂^^ |
|
出世時間:)2008-10-30 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 做左瘸妹" |
分類: 未分類 |
琴日同鳳儀.莉容.神田.包包.家朗
去左火星人屋企'溫書'=]
11點幾去到..玩大富翁xp
包包黎到,,扮冇人..笑爆xD
玩到1點幾先開始..做功課"
3點幾..落1城食m記..再去冒險樂園玩^^
6點幾番歸..夜晚食蝦杯面>3<!!
金日番到學校岩岩早會..
番到班房.即抄功課..去3d攞番d野
[ 問得太快,,睇吾到佢係邊-3- ]
pe堂打波..幾好玩xp pth悶死" music唱歌^^
2nd小息周圍走.. 搞到maths堂.膝頭痛-v-
lunch.同鳳儀*包包去左食傢俬
放學冇去開會xp 打籃球^^
見到佢冇練波..我都放心d-v-"
打到6點..攰晒" 之後成班女仔係更衣室講是非.玩野xd
番歸..溫書.. |
|
出世時間:)2008-10-22 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 陸運會..膝頭勞損?!xpp |
分類: 未分類 |
tOday..早左出門口..同鳳儀佢地1齊番^^
番到去見到佢..隔離再隔離就係佢囉xp
成個上湊冇野玩..不斷同人講梁文懿壞話!超嬲囉!!
lunch同言.恩.思慧..買面包番運動場食=]
點名後..即刻換3..thz火星人既pe3=]
跑200m吾敢太盡..第4.同wingwing拍住上xp
沖線之後我成個跪左落地..擦損左"
跑完去社際..我地社4個人都岩岩跑完200m
最後贏第1..實至名歸喇掛!!!
再去班際..膝頭痛+好擔心佢..我忍吾到我d眼淚了t^t
同wing+kk+馬騮+偉成影相^^
臨上線..我要爆發我d眼淚了..攬住鳳儀喊"
鳳儀不斷同我講..要相信佢.佢話得就得,,叫我放心
起跑..吾到50米..我吾得了..禮拜5既傷又番黎了
交棒後.痛死了.. 行左幾步..行吾到了
思慧串咀囉!!係度喊..話佢班1定輸!!!!!!!!!
同丁丁行番去..被抬入醫療室.
入到去第1個見到既人..竟然係佢!
之後偉成都黎左..講笑安慰我"
講下金次成績...
100m 第3...200m 第4..跳遠 決賽都不入,,,社際 第1,,班際 第3
中3級比3c攞左.. 哼!
錦旗不能代表該班團結..不會怪班代表輸了的同學.還打氣的.才是真正的團結!
金次攞1金2銅..算很好了^^
去河畔食糖水.. thz火星人請xp
wif鳳儀.莉容.神田.包2.言.+朗.火星人=]
行番去ntp果邊..同神田去攞相
其他去打籃球^3^ 番歸..
同鋒.+碧.sOlai.鳳儀.諾.救兵msn..
打邊爐.睇電視-v- |
|
出世時間:)2008-10-20 10:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|