kaiyiu63
暱稱: kaiy!U
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
626*
my birthday 2010
女排....
haha
2010-04-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單


笑餐死" 分類: 未分類

金日番學遲左..搭4先起身"

pe堂要跑城門河...1617.快過自己喇

( 除左上次有人摧我跑1550之外)

跑完番學校玩數字球xp

2堂maths對半份卷..牙sir.勁牙!

lunch同冼楚*鳳儀*包包go to食傢私

行番學校途中..狂大笑xD 冇停過"

世史堂miz郭比自修..同田雞+碧玩到癲晒xp

放學要去石硤尾參觀"   5點幾6點..搭86番歸

多謝大家體諒我..讓座予'老人家'

仲有..不得不多謝湛浩朗..  10萬個多謝你!!

自己發達窿冇$$都吾叫醒我..仲要自己1個搭番車番屋企

你真係傻架" 仲要比3個願望我.. 我1定諗到既>.<!

總之就多謝你啦=)!

出世時間:)2008-11-05 11:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



大測完喇^^ 分類: 未分類

講下琴日..放左學.全級比潘sir留堂

because禮拜6我地爬窗入班房擺書xp

12點半同冼楚*鳳儀上左包包屋企換衫..

3點出旺角行行行..5點幾番歸=]

好開心..不停甘笑xDD

原來冼楚+包包都起到化學作用xp

金日早讀做周記,,仲派左4份卷喇~~

首先..physics以為吾合格+考得差啦

點知1派到手上.61分牙!!  以為計錯分啦..

點知真係喔! 開心死我^^ 最正係高分過胡皓霆(physics好勁果d wo)

第2份.地理..事關金次份卷真係吾難

so好多人都有8字頭...而我.80分^^

第3份.最係令我驕傲了的maths

暫時黎講全班最高分..74=]

因為未對晒..希望可以再加番d分啦....

以上3份令我超開心..因為全部都高分過潘朗彥xpp

第4份.中文..其實我中文不嬲都吾得

53分..合格就好了"

之後同李子添+潘朗彥鬥中史高分

又同胡皓霆輸賭..如果我有60分..佢請食飯xp

連冼楚都話.我中史合格請我食飯=]

hoho~我金次可是好有把握的喔^^

中文堂個位調左..前面依然係田雞同wing

同嘉碧坐..後面不再是牆..變左潘同胡皓霆= =

mr lane冇番..eng堂寫信比冼楚=]

放學同虎*chanman*丘詩go to買排球打^^

5點幾番歸了

出世時間:)2008-11-04 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



測驗囉! 分類: 未分類

琴晚9點半先開始溫書"

1路溫1路同胡生傾計..溫到2點先訓= =

金日6點半就醒左.起身溫左陣書

番到課室又溫多陣..

考地理,,我竟然冇攞cal出黎

搞到要自己計"  physics 簡直死得..

中文又係,, 放學番左課室

多謝sOlai同包包..的朱古力xpp

之後成班人去左仙跡岩食野

....本來都諗會吾會撞到佢.. 點知去到kfc..真係見到-v-

再去玩具反斗城行左陣..又撞到

 

朋友的幸福..使我快樂=]

祝你倆幸運快樂^^

出世時間:)2008-10-30 08:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



做左瘸妹" 分類: 未分類

琴日同鳳儀.莉容.神田.包包.家朗

去左火星人屋企'溫書'=]

11點幾去到..玩大富翁xp

包包黎到,,扮冇人..笑爆xD

玩到1點幾先開始..做功課"

3點幾..落1城食m記..再去冒險樂園玩^^

6點幾番歸..夜晚食蝦杯面>3<!!

金日番到學校岩岩早會..

番到班房.即抄功課..去3d攞番d野

[ 問得太快,,睇吾到佢係邊-3- ]

pe堂打波..幾好玩xp   pth悶死"  music唱歌^^

2nd小息周圍走.. 搞到maths堂.膝頭痛-v-

lunch.同鳳儀*包包去左食傢俬

放學冇去開會xp  打籃球^^

見到佢冇練波..我都放心d-v-"

打到6點..攰晒" 之後成班女仔係更衣室講是非.玩野xd

番歸..溫書..

出世時間:)2008-10-22 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



陸運會..膝頭勞損?!xpp 分類: 未分類

tOday..早左出門口..同鳳儀佢地1齊番^^

番到去見到佢..隔離再隔離就係佢囉xp

成個上湊冇野玩..不斷同人講梁文懿壞話!超嬲囉!!

lunch同言.恩.思慧..買面包番運動場食=]

點名後..即刻換3..thz火星人既pe3=]

跑200m吾敢太盡..第4.同wingwing拍住上xp

沖線之後我成個跪左落地..擦損左"

跑完去社際..我地社4個人都岩岩跑完200m

最後贏第1..實至名歸喇掛!!!

再去班際..膝頭痛+好擔心佢..我忍吾到我d眼淚了t^t

同wing+kk+馬騮+偉成影相^^

臨上線..我要爆發我d眼淚了..攬住鳳儀喊"

鳳儀不斷同我講..要相信佢.佢話得就得,,叫我放心

起跑..吾到50米..我吾得了..禮拜5既傷又番黎了

交棒後.痛死了.. 行左幾步..行吾到了

思慧串咀囉!!係度喊..話佢班1定輸!!!!!!!!!

同丁丁行番去..被抬入醫療室.

入到去第1個見到既人..竟然係佢!

之後偉成都黎左..講笑安慰我"

講下金次成績...

100m 第3...200m 第4..跳遠 決賽都不入,,,社際 第1,,班際 第3

中3級比3c攞左.. 哼!

錦旗不能代表該班團結..不會怪班代表輸了的同學.還打氣的.才是真正的團結!

金次攞1金2銅..算很好了^^

去河畔食糖水.. thz火星人請xp

wif鳳儀.莉容.神田.包2.言.+朗.火星人=]

行番去ntp果邊..同神田去攞相

其他去打籃球^3^  番歸..

同鋒.+碧.sOlai.鳳儀.諾.救兵msn..

打邊爐.睇電視-v-

出世時間:)2008-10-20 10:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]